כתיבה וניהול ערוצי סושיאל

על השירות בקצרה:

הקמה, ניהול ותפעול של נכסים דיגיטליים: פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

השירות כולל:

  • יצירת תכנים לפוסטים, ציוצים וסטוריז
  • מענה ללקוחות המגיעים דרך הסושיאל
  • ניתוח סטטיסטיקות ותובנות
  • עיצוב גרפי בסיסי
  • קידום ממומן *

 

*תוספת תשלום על שירות ותקציב מדיה

למה אני:

יש כמה סיבות מדוע כדאי לכם לעבוד איתי:

ראשית, אני אדם שחי ונושם רשתות חברתיות משנת 2007 (אם לא סופרים את הרשתות "מקושרים" ו"חבר'ה") ועד עצם היום הזה.

ניהלתי לעשרות לקוחות במגוון נישות את עמודי הסושיאל בהצלחה רבה: מעמודים בעלי תפוצה ארצית של קרוב למיליון עוקבים ועד עמודים של עסקים קטנים ומקומיים יותר.

אני מכיר לפרטי פרטים כל אחת מאותן רשתות חברתיות פופולריות, מודע לסוג התוכן שכדאי להעלות בהן, מהי אותה "שפה" שבה מדברים בהן ובנוסף, מהו גרף הגילים של המשתמשים.

ההיכרות המעמיקה הזו מאפשרת לי לנהל את התוכן של הלקוח בצורה יותר חכמה ולדעת היכן לנתב אותו.

כמו כן, חשוב לי לציין שבמסגרת ארסנל היכולות שלי קיים גם רקע בקידום ממומן – פונקציה שיש בה ערך רב ושחלק מהלקוחות שמחים להשתמש בה לטובת הכפלת החשיפה ברשתות החברתיות.

מעבר לכך, אני משתדל לעקוב ולהיות מחובר 24/7 לטרנדים המתפתחים בגזרת הסושיאל ולאירועים האקטואליים המדוברים ביותר בעולם. המעקב ההדוק אחר המגמות העכשוויות, מאפשר לי לנצל אותם לטובת תוכן עדכני שבמרבית המקרים יגרור בעקבותיו טראפיק מכובד.

מהי כתיבה לערוצי הסושיאל:

מיליארדי בני אדם עוברים מדי יום על הפיד של הרשתות החברתיות הבולטות: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, טלגרם וכדומה.

לכן, לא חשוב מה אתם מקדמים: אג'נדה, מוצר, שירות או כל תחום עניין אחר – חשוב שתבדקו באיזה ערוץ סושיאל כדאי לכם לייצר נוכחות. זו דרך קלה ויחסית זולה לצרף קהלים חדשים שייחשפו לעולם התוכן שלכם. קהלים שספק אם היו מצליחים להיפגש עם אותו תוכן בדרך אחרת.

השימוש בעמוד להעלאת התכנים שלנו, מסייע לאנשים ללמוד יותר על הדבר שאנו מקדמים.

אך כמו בכל מוצר בכדור הארץ – שימוש לא נכון עלול לגרור תוצאות שליליות והשלכות על תדמית המותג/האדם שפרסם אותו.

ישנן לא מעט דוגמאות לטעויות שבעלי עסקים ומנהלי סושיאל מבצעים במסגרת העמוד אותו הם מנהלים: פרסום יתר, פרסום תוכן זהה בכמה וכמה פלטפורמות, העלאת תמונות לא בגודל המתאים לפלטפורמה, תוכן עם שגיאות כתיב וזה רק קצה הקרחון.

הפקדת הנכס הדיגיטלי שלכם חייבת להיות בידי אדם עם כישורים, אך מתוכם כדאי להתייחס לשניים קריטיים במיוחד:

  1. היכרות עם הפלטפורמה – מהיכרות עם העדכונים האחרונים בממשק של אותה רשת חברתית ועד היכרות עם "מאחורי הקלעים" שלה (קריאטור סטודיו/מטא ביזנס סות, למשל).
  2. כתיבת תוכן ברמה מעולה – מלאכת הכתיבה היא מיומנות המבוססת על ניסיון וכשרון טבעי. עם זאת, יש הבדל בין כותב תוכן לעיתון או לאתר, לבין כותב תוכן לרשתות החברתיות.

 

כאשר אתם מחליטים לשכור כותב תוכן לרשתות החברתיות, חשוב שתוודאו שהוא אכן מבין מהו סוג התוכן שמתאים ועובד בכל רשת חברתית. מעבר לכך, רצוי שיהיה כותב מבריק שנמנע משגיאות כתיב וידע לספק טקסטים מרתקים, אינטליגנטים ובהתאם לצרכים השיווקיים שלכם.

זה לפחות הבסיס להתחלת עבודה בתור מנהל וכותב לסושיאל בשנת 2023.