כתיבת תוכן בהתאמה מדויקת לאאוטבריין וטאבולה

על השירות בקצרה:

כתיבת מאמרים שיתפרסמו באתרים הגדולים בישראל באמצעות מערכות הפרסום של אאוטבריין וטאבולה.

בנוסף, קיים שירות נלווה המתמקד בניסוח כותרות למודעות הפרסום, באופן שילכוד את תשומת לב של הקורא ויגרום לו להקליק ולהיחשף לתוכן באתר.

למה אני?

כותב תוכן לאאוטבריין ולטאבולה הוא אדם שיודע לשלב בכתיבתו אלמנטים עיתונאיים ושיווקיים.

כאחד שעסק גם בעיתונות וגם בעולמות השיווק ויצר כתבות שנקראו על ידי אלפי אנשים, אני סבור שיש לי את כל מה שצריך בכדי להעמיד עבורכם מאמרים איכותיים ומוכנים לשיגור לקידום בנייטיב.

חוץ מזה, אני לא יכול לסיים מבלי להזכיר שעברתי מספר השתלמויות וקורסים ממוקדים לפרסום בפלטפורמות אלו, שם למדתי מקרוב ואף קיבלתי המלצות מגורמים מוסמכים לגבי סוגי התכנים שהכי עובדים באאוטבריין וטאבולה.

גם כיום אני ממשיך לעקוב אחר המגמות בעולם שיווק התוכן, ולכן אין לי ספק שאוכל לייצר עבורכם כתבה מדויקת עם תוכן אמין ואותנטי בו אשתול מסרים שיווקיים בהתאם למטרת המותג: הנעה לפעולה, שיפור תדמית, מידע מקצועי או כל מטרה אחרת.

מהי כתיבת תוכן לטאבולה ואאוטבריין:

בגדול, מדובר בפלטפורמות שיווק מבוסס תוכן המהוות ערוץ משלים למערכות הפרסום של פייסבוק ובגוגל, ובמקרים רבים משמשות כתחנה הראשונה ב"משפך השיווקי" של הלקוח. חלק מהמפרסמים משתמשים בהן ככלי ישיר להשגת המרות.

טאבולה ואאוטבריין עובדות עם האתרים הגדולים והמוכרים בישראל, כאשר לכל פלטפורמה קבוצת אתרים משלה. למשל, האתר "וואלה!" עובד עם אאוטבריין, בעוד "Ynet" עובד עם טאבולה.

שיטת הפרסום עובדת כך שאאוטבריין וטאבולה מציעות למפרסמים להעלות הפניות לאתרים שלהם, אשר יופיעו בתחתית הכתבות באתרים הגדולים הנקראות על ידי מאות אלפי גולשים.

אותו גולש שגלל עד סיום הכתבה, ייחשף אל אותן הפניות תחת פיד שהכותרת שלו מנוסחת פלוס-מינוס באופן הבא: "כתבות נוספות שיעניינו אותך".

כאשר הגולש מגיע לנקודה זו, הוא נחשף לפרסום הכולל תמונה, כותרת ואת שם המפרסם.

הן לתמונה והן לכותרת חשיבות מכרעת האם הגולש יקליק וייכנס לאתר.

המשך התהליך הוא כאשר הגולש אכן לוחץ על ההפניה ונכנס אל האתר, שם תוצג בפניו כתבה שיווקית המותאמת לדרישות של טאבולה ואאוטבריין. כלומר, כתבה שיש בה גם אלמנטים שיווקיים וגם תוכן עם ערך לגולש.

ישנם קווי דמיון בין כתבת תוכן שיווקי רגילה לבין כתבת תוכן המותאמת לטאבולה ואאוטבריין, אך מאידך, קיימים גם הבדלים בין שני סוגי התכנים. לכן, לפני שמעלים קמפיין, חשוב לוודא שהכתבה עומדת בכל ההנחיות ו"החוקים הבלתי כתובים" של שיווק נייטיב.

תקציבי הפרסום הנדרשים להשגת תוצאות באאוטבריין וטאבולה לא זולים, בלשון המעטה.

על מנת להגדיל סיכוי להקלקות והמרות, יש לדאוג שכל התהליך מתבצע בצורה נכונה עם ניסוח כותרת אפקטיבית, תמונה אותנטית שתתאים לאותה כותרת ויותר מכל – כתבת תוכן איכותית שעומדת בכל העקרונות להצלחה באאוטבריין וטאבולה.